U Festival di Lantern, cunnisciutu ancu Shangyuan Festival, hè a prima notte di luna piena dapoi u New Year.Hè ancu dettu chì hè un tempu di benedizzione da tian-guan.

【 Felicitazioni 】 Benvenuti à l'annu novu

Bona lode

In l'occasione di stu festival, Safewell International hà tenutu a celebrazione calda di u Festival di Lantern è u New Spring Banquet à a New Safewell Platform in u parcu di a Sede Asia Pacificu.A celebrazione hè stata realizata in quattru capituli: "Hè", "Xin", "primavera" è "banchettu", chì significa accolta u novu è lode, fighjendu in u futuru, suminendu a primavera è l'energia fiorita!A famiglia Safewell hè di grande interessu è l'atmosfera hè entusiasta!
news1img11
news1img2
A carità hè cum'è una scintilla.Induve ci hè bisognu, brillarà.Ogni sciccareddu di luce pò formà un vastu oceanu.L'amore pò caccià a sulitudine, è l'amore pò creà a felicità.In l'annu novu, vogliu chì a carità di Sunway sia megliu è megliu, benefiziu più è più persone chì anu u destinu ghjustu!

Benchmarking di l'impresa è elogia individuale

A lotta hè a fonte di successu, a lotta hè u fundamentu di u successu.In u prucessu di u sviluppu vigoroso di New Sunway, un gran numaru di cumpagnie joint-stock eccezziunale sò emerse.Sò stati fermamente basati nantu à a piattaforma sunway è anu fattu scuperte è innovazioni malgradu i difficultà di l'imprenditorialità.Al di là di sè stessu, torna gratitùdine, i so sfruttamenti sò abbaglianti !
news1img3
Tutte e cumpagnie di azioni di a nova piattaforma Sunway anu ghjucatu un rolu di mudellu, è i patroni eccezziunali anu fattu grandi sforzi!Scopu altu, amparanu prufondamente, esse autosufficienti è amanu a felicità.Sò i mudelli di i nostri novi patroni!

news1img4
Vincitore di u Premiu di l'autosufficienza
Shirin Yu.direttore generale di Safewell Xiunan Co

news1img5

Vincitore di u "Premio Making Rich Hero"
Jiang Chuan, direttore generale di Safewell Logistics Company

A nova piattaforma Safewell ùn pò micca cavalcà u ventu è l'onda senza a rispunsabilità di i suldati!A vuluntà di ferru è u travagliu duru di i suldati avanzanu, scacciendu a piattaforma impenetrable.Grazie per a so fede ferma, grazie per u so travagliu duru!

news1img6

U vincitore di u Premiu di u travagliu mudellu
Sheng Weixin volte Cui Juntao

"Creà ricchezza", "ricchezza" è "creà ricchezza" sò l'ugettivi incessanti di New Shengwei.Tutti i Safewellstaff farà ancu usu di i benefici è u putere furniti da a nova piattaforma Safewell per cullà continuamente è marchjà nantu à a strada cù canzoni alte!In u futuru, credemu chì sottu a guida di u pensamentu di Shengwei, SafewellPlatform hà da scoppià più forza solida, fiorisce è fiorisce inseme.

[Novu] Outlook

Cum'è un annu novu principia, tuttu pare novu.L'annu 2022 hè u primu annu per u novu Safewell chì salpa ufficialmente.Fighjendu u passatu fruttuosu, avemu bisognu di appruntà à navigà a nave gigante SafewellPlatform per scuntrà a nostra prossima tappa!

news1img7
A Sra MAO Donghong, vicepresidente di u cunsigliu di amministrazione di Shengwei, hà lettu u pianu 135 di a nova piattaforma Safewell per noi, è hà incuraghjitu tutti i membri di a famiglia Safewell à mette un novu equipamentu, imballà novi zaini è imbarcate in un novu viaghju inseme cù Safewellwith. nova passione à u principiu di l'annu novu!

Un fulmine,
Svegliate a famiglia di a nova Safewellera
Siate u vostru novu sè stessu
Una piova di primavera
Arricchisce a terra fertili di a nova piattaforma Sunway
Un soffiu di ventu
Soffiendu u cornu di innumerevoli perseguitori di sogni chì avanzanu i sogni

news1img8
U Festival di Lanterna simbulizeghja a venuta di a primavera.A Festa di i Lanterni simbulizeghja ancu a venuta di a primavera.A Festa di i Lanterni simbulizeghja ancu a venuta di a primavera.Xu Punan, presidente di Sunway International, riassume l'empowerment.cù e parolle "tronu di primavera, pioggia di primavera è brisa di primavera", hà incuraghjitu i vostri membri di a famiglia à firmà i so scopi è à ripiglià dopu un travagliu duru.

Display Safewellteam

In 2022, u novu Safewell hè ghjuntu.In a nova era di Shengwei, ci vole à accoglie a brisa di primavera di l'opportunità è pianta sementi diligentemente.In a basa di ereditariu a piattaforma di fundazione entrepreneurial di l'anzianu Safewellfor 23 anni da zero, avemu bisognu di cuntinuà l'eredità spirituale è di cuntinuà l'operazione sanbao, in modu di piglià a battaglia di u sviluppu seculu di shengwei.

news1img10
Nova era, nova speranza.Safewell risponde attivamente à a chjama di u guvernu di "imprenditorialità di massa è innuvazione", incuragisce tutti i Safewellpeople à innuvà è à inizià a so propria attività, è furnisce una piattaforma per e famiglie cù idee imprenditoriali, è infuse continuamente i ghjovani cun visione audace, coraggio audace è sforzi audaci!

news1img11

[Festa] Salpa

Aprite a porta, unite e mani, New shengwei, andemu à u futuru cù pienu entusiasmu!

news1img12
Arburu di focu, fiori d'argentu, fiori culuriti.À 20:18 u 15 di ferraghju di u 2022, tutti i membri di a famiglia di Safewell anu vistu inseme a splendida festa pirotecnica.I fuochi d'artificiu eranu più altu ch'è l'altru, è tutti i lodavanu è surpresu una volta è una volta.À l'occasione di u Festival di Lantern, Safewellfamily pò vulete, desiderate a nova atmosfera Safewellnew inseme, bonanza, brillanti brillanti!

news1img13
news1img14

Aspittemu avanti a festa di busta rossa longa aspettata seguita, furtunatu Safewell famiglia benedizzione relay, premii cuntinuà, a scena vivaci.
news1img15
Un annu d'età tutte e sezioni nantu à yuan Qi, un annu bellu principiu oghje.In u 2022, perseguitemu i nostri sogni in un novu viaghju è avanzemu versu un novu futuru.L'annu di u tigru hè cum'è aghjunghje ali à u tigru, è a nova piattaforma Safewell hè in piena crescita!


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022