In u vaghjimu d'oru d'ottobre, hè un bonu tempu per u turismu. Safewell International hà preparatu un pianu di viaghju esclusivu per l'impiegati eccezziunali è e so famiglie in 2021, è a destinazione hè Beihai, a capitale di divertimentu custiera di u Sud di a Cina. Questu hè u benessere annuale di l'impiegati di Shengwei. Grazie per a vostra dedicazione à u travagliu è u sustegnu di i vostri membri di a famiglia in tuttu u tempu.
Seguimu i passi di i nostri eccellenti impiegati è rivedemu i migliori mumenti di stu viaghju.
1: Arrivatu à Beihai City, Guangxi Zhuang Autonomous Region
Pigliate un volu à Beihai è verificate in un hotel di lussu cinque stelle à l'arrivu.
A sera, avemu avutu un tempu liberu per tastà a delicatezza lucale, u pollulu in pancia. U pollulu hè teneru è diliziosu, è u caldo hè grossu è chjaru, salatu è dolce. Dopu un pastu sanu, un vastu viaghju in beihai aspetta à tutti.



2: U mari di u nordu à
Dopu u colazione, avemu guidatu à Beibu Bay Central Square, chì hè u puntu di riferimentu di beihai. A scultura "Soul of the Southern Pearl" cù piscine, conchiglie di perle è materiali umani sprime u timore di u mare, perle è travagliadori, chì scunvià tutti.



Dopu, andemu à a più bona spiaggia di u mondu "Silver Beach" di sightseeing. A spiaggia bianca, delicata è argentea di Beihai hè cunnisciuta cum'è "a megliu spiaggia di u mondu" per e so caratteristiche di "spiaggia longa piatta, sabbia bianca fina, temperatura di l'acqua pulita, onde dolci è senza squali". U mare è a spiaggia anu sbulicatu a tensione è l'ansietà di solitu cum'è e famiglie si divertivanu è pigliavanu ritratti.




Infine, avemu visitatu a Strada di u seculu, chì hè stata custruita in u 1883. À longu u carrughju sò edifizii di stile cinese è occidentali, assai distintivi.


3: Beihai -- L'isula di Weizhou
A prima matina, a famiglia piglia una nave da cruciera à l'isula di Weizhou, l'isula di Penglai, chì hè a più ghjovana isula vulcanica in età geologica. In a strada, ponu gode di u paisaghju marinu di u Golfu di Beibu à traversu l'oblò è gode di u mare vastu è infinitu.
Dopu à l'arrivu, guidate per a strada intornu à l'isula è gode di a vegetazione lussureggiante, l'edificazioni di petra di corallo è i vechji barche di pescatori nantu à a spiaggia ...... Mentre ascolta u narratore introduce a geografia, a cultura è i costumi populari di l'isula di Weizhou. Pocu à pocu avemu una cunniscenza cumpleta di l'isula di Weizhou.




A prima cosa da fà dopu à sbarcà nantu à l'isula hè scuba diving. Dopu avè purtatu una muta, tutti seguitanu l'istruttore à u situ di immersione designatu. L'istruttore vi insegnerà cumu fà immerse è mantenevi sicuru sottu à l'acqua, ma a parte più dura hè di superà a vostra paura.
Prima di immersione, tutti praticavanu ripetutamente cù l'istruttore, mettevanu l'occhiali di immersione, è pruvate à respira solu per bocca. Circa per entre in l'acqua, avemu pruvatu à aghjustà a nostra respirazione, sottu a guida prufessiunale di l'autocar, avemu finitu u viaghju di immersione perfettamente.
I beddi pesci è coralli nantu à u fondu di u mari anu surprisatu à tutti.


Dopu, avemu intrutu in u geoparcu di u vulcanu. Pigliate una caminata longu à a passerella di legnu longu à a spiaggia per una vista ravvicinata di u paisaghju di cactus è u paisaghju vulcanicu unicu. U paisaghju di u cratere, u paisaghju di l'erosione di u mare, u paisaghju di a pianta tropicale cù un incantu unicu, tutti permettenu à a ghjente maraviglià di a magia di a natura.
In u caminu, ci sò l'avventura di u Dragon Palace, a caverna di tartaruga nascosta, a grotta di ladrone, bestie in u mare, u ponte di l'arcu di l'erosione di u mare, a Moon Bay, a roccia sedimentaria di corallo, u mare si secca è i scogli rot è altri paisaghji, ognunu di i quali hè vale a pena gustare.
4: Andate à BeiHai di novu
Prima di a matina, a famiglia hà guidatu à l'area scenica di Port, l'architettura unica di l'area scenica, stile stranu. Amparanu nantu à a dicurazione di l'ossu di vacche Tanka, fighjatu u stunt di u focu di Bulang è a performance di ballu, è anu visitatu u Museu di a Guerra Marina.




In seguitu, e famiglie si sò andate in mare nantu à una barca charter, godendu di a vista di u mare nantu à a barca mentre gode di una barbecue è di diversi frutti. A mità di strada, avete ancu sperimentatu u divertimentu di a pesca in mare, una barca cunfortu, una brezza di mare in testa, una gita felice in famiglia, piena di merchenzie.



Finalmente, andate à Golden Bay Mangrove, l'ultima tappa di sta tour. L'area scenica hà una "foresta di mare" di più di 2 000 mu, vale à dì foresta di mangrove, induve e famiglie ponu vede bande di anatre chì volanu in u celu, celu turchinu, mare blu, sole rossu è sabbia bianca.



Tempu di post: 18-ghjugnu-2022